Personligt

Glad! men fasen så trött...



Såhär glad är jag idag efter att jag öppnade ett paket som min storasyster skickat till mig



På kortet stod det såhär...



Och i paketet fanns den här godingen. Har en likadan som jag använde hela förra sommaren och som jag verkligen älskar att sola i. Den är perfekt, man får minimalt med vita ränder och den är super skön.

Men tyvärr märkte jag häromdagen att båda "klämmorna" där bak har gått sönder och jag blev lite orolig att den när som helst kan släppa. Vilken syn det skulle bli då...

Men så nu har jag ju en alldeles ny, oanvänd som min syster sparat hemma hos sig.

Med andra ord är jag extra glad just idag att storasyster har större boobisar än mig ;)

Tack fina du!

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0