Personligt

Nedräkning



Nu är det nedräkning inför stundande semester!

Packar för fullt vilket inte är det lättaste när jag inte skall vara hemma på 4,5 vecka. Man måste packa för alla väder, alla aktiviteter och alla "tillställningar". Med andra ord så blir det inte EN väska jag tar med mig, snarare 3-4 st...

Ingen ro att skriva mer nu, måste bli klar här och sova, sova , sova. är trött, så trött nu.

härligt med semester snart, då skall här vilas, samla energi, umgås och framförallt NJUTA!

NJUTA, det är ett fint ord tycker jag.

Natti natti

Rebecka

Kommentarer
Postat av: Madeleine

NJUT NJUT NJUT

Det är du verkligen värd och jag hoppas att du får mkt sol och en underbar semester=)



Kraam

2009-07-09 @ 21:58:16
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0