Personligt

Rosa



Är helt inne på rosa inredning just nu. Vårt vardagsrum hemma var tidigare vitt med grönt som accentfärg, men numera har det bytt skepnad till rosa och vitt istället. Än så länge verkar det inte som om Carl misstycker men man vet ju om att rosa inte direkt är grabbens favoritfärg. Men det blir ju så sommarfint och härligt.



denna fina rosa blomma fick jag av storasyster då hon var uppe och hälsade på mig sist. Den passar perfekt på soffbordet, lagom stor så att den inte skymmer sikten till tv:n eller eventuella gäster.



Tindra doftljus från ikea som luktar underbart, rosor. Det finns numera många fina nya dofter på Tindra så kolla in den nästa gång du besöker ett varuhus. min favorit är de gröna som doftar äppel, eller orange som doftar tropiskt. Doftljus kan man aldrig få för mycket av, ett enkelt sätt att piffa upp ett rum. Perfekt att ha på toaletten när man får gäster.

Rebecka

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej gumman=)



Jag är också inne på rosainslag i inredningen just nu. Jag har ju ingen kille att ta hänsyn till så då får man passa på:)



Vad kul med en makeover av din brors rum. Är han mkt yngre än dig?



Här är det regn och blåst idag så jag ligge rpå sängen och läser. Lite mysigt men skulle föredra sol=)



Kraam

2009-07-21 @ 14:19:26
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0