Personligt

Sommartjej i ösregnet



Idag öste regnet ner när klockan ringde. Men det stoppade inte mig från att vara lite sommarfin i klänning.

Om det har varit lite lugnt med kunder hos oss i 2 veckor kan man ju säga att det var precis tvärtom idag. Det är som att någon trycker på en knapp varenda gång det regnar och alla tänker "Ja vilken bra idé, vi åker till IKEA". Detta fenomen är vi såklart otroligt tacksamma för, utan kunder skulle jag inte ha ett arbete att gå till, men det är så komiskt varenda gång.

Vi i personalen bara log och småskrattade idag då  bara fortsatte att välla in folk och det som i vanliga fall tar 10 min att åstakomma tar en dag som denna 2 timmar.

Sådana här dagar är en av de bästa sakerna med mitt jobb. Dagar då det är "alle man till pumparna"  som gäller och vi tömmer kontoren och alla hjälps åt i den mån det går. fart, fläkt och nya möten med glada människor!

Nu skall jag borsta igenom kisemisarnas låååånga päls.
det tar sin lilla tid kan jag lova

Rebecka

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha känner igen det där. Dåligt väder= Ikea



Men nu måste jag erkänna att det är VÄLDIGT längesedan jag var på varuhuset. Måste skärpa mig men man drar sig för det lite när man jobbat där...haha



Ha det bra. Kraam

2009-07-06 @ 22:04:11
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Christin

Fin klänning!

2009-07-07 @ 20:34:37
URL: http://stinslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0