Personligt

En dagens




Härligt att gå klädd i korta leggings och sommartunika/klänning. Temperaturen här står nu på hela 37,6 grader i solen. herregud vilken värme, inte konstigt att det bokstavligt talat runnit om mig idag ;)

Lång dag idag på jobbet, uppe med tuppen vid  05.15 och inte hemma här förrän frö en havltimme sen ungefär. Det blir en lång dag, med tanke på att det bara tar 7 min att ta sig dit. Kortare dagar blir det i slutet på veckan då vi får besök både av min storasyster  och ett kompisgäng från Ronneby.

Systeryster kommer upp för att fira min födelsedag (fyller 25 år imorgon) då det blir kalas här hemma på lördag. Då skall vi dricka strawberry daquir´s, skratta högt och skaka rumpa hela natten lång mina tjejer & jag! Carl kan inte närvara då han och Ronnebygänget drar till sthlm och kollar in bruce´s konsert, inte fy skam det heller.

På återseeende!

R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0