Personligt

En nykläckt student!

¨

Härliga dagar har vi haft här nere i Ronneby. Studentfirandet i torsdags blev väldigt lyckat och måste nog erkänna att det försvann en och annan snaps ner i min mage. Sammantaget blev det fler snaps denna kväll än vad det blivit allt som allt under mina 25 år (!). Men roligt hade vi och jag mådde helt ok dagen efter.

Väldigt fint väder här idag så nu skall jag ta mig ut igen. Åker hemåt Linköping senare ikväll. Bloggar mer under morgondagen då det utlovas mycket bilder ;)

R

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du skriver alltid så "bra" och gulliga kommentarer. Tack snälla du.



Ja visst är det så att man ibland bara gråter, fast man inte vet varför. Men jag tror också att det är bra att gråta och rensa. Ut med det jobbiga och göra plats för ny energi...



STOR KRAM

2009-06-15 @ 22:12:57
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0