Personligt

Glad midsommar allihopa!



Vaknade vid halv tio tiden idag efter en underbar sovmorgon :)

Sen dess har jag varit ute på långpromenad i solen, som skiner för fullt över Linköping på självaste midsommarafton. Detta kunde man inte tro. Men det blåser lite och det finns moln på himlen så vi får väl se hur länge det håller i sig.

Gårdagskvällen var jätte trevlig med tjejerna. Blev en stor räk och kräftstjärtssmörgås på Storan med ett gott glas vitt till. En väldigt bra start på midsommarhelgen tyckte vi allihopa.

Nu har jag ätit jordgubbar med mjölk som resten av Sverige denna dag och skall snart bege mig ut igen. Darlingen jobbar denna midsommarafton (!), knäpp bank det där som har öppte idag. Jag menar självaste IKEA som nästan alltid har öppet har stängt nu fre, lör. Det tackar vi Ingvar för ;)

Senare i eftermiddag blir dte dans runt midsommarstången, god mat och trevligt sällskap. Nytt det här att fira i Linköping då vi annars alltid brukar åka neråt blekinge och havet. Men förändring är inte alltid till ondo, detta kommer att bli jätte bra.

ha en underbar dag allihopa!

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0