Personligt

Mina första egengjorda Daquiris





Igår kväll bjöd jag mina gäster på supergoda Strawberry Daquiris. Jag har aldrig gjort såna själv men druckit desto fler ute på krogen. De blev iallafall jätte goda och detta kommer absolut att göras igen, svår var dte inte heller. till det blev det en jordgubbsshot.


Bara att blanda drinkmix för daquiri ( finns flera varianter), jordgubbar, ljus rom, lime och massor med krossad is i en mixer. Glöm inte att servera i fina glas, det är halva grejen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Drinkarna ser verkligen festliga och goda ut. Du får bjuda mej på en sån nån gång så att jag får smaka om det är något för lite äldre tjejer. Hur gick det när du cyklade in i muren, du slog väl inte dej? Kram Mamma!

2009-06-07 @ 22:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0