Personligt

Solig kväll på Storan



Ikväll har jag och tjejerna suttit på Storan´s uteservering och haft dett gutt i solskenet.
God dricka i glasen, härligt väder och mina girls är ett bra sätt att börja min "gräsänke" vecka på.

Annars har jag haft en bra dag på jobbet. Mycket att ta tag i som vanligt då man haft några dagars ledighet. Undrar hur man känner efter sin riktiga semester på fyra veckor om det känns såhär nu. Men det brukar ju gå och jag tror nog att IKEA står pall även om Rebecka har semester, eller vad tror ni ;)

Nu skall jag krypa ner i sängen och titta klart på Beck filmen. Supermysigt  med spontan mini filmkväll i sängen innan läggdags såhär då inte C är hemma. Jag och kisemisarna håller varandra sällskap.

Nu kickar vi igång veckan på allvar :)

R

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vilken söt tubklänning! Var har du hitta den?

2009-06-30 @ 14:03:26
URL: http://mittfonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0