Personligt

Syrran vi kan sluta leta!





För jag har hittat den. Kjolen med vidd och hög midja som inte gör att man ser ut som en tjocksmock med gigantiska höfter ;)

Det är nämligen så att jag och storasyster har letat i evigheter ( ja sen det blev modernt) efter en vanlig kjol med vidd och hög midja (se bilden). Men vi har båda två tyckte att alla de kjolar vi har provat gjort att vi ser 10 kilo tyngre ut. Men idag då regnet öste ner så drog jag på shoppingtur och fann denna goding på JC. Där har jag inte handla på säkert ett år så det var ju på tidne kan man tycka.

Snygga linnet fann jag på bikbok, like it alot!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja kidsen är för goa=) Tror att det var Siprello eller Twister, eller vad den nu hette..haha



Vilken fin kjol du hittat, håller med om att det kan vara svårt med sådan kjolar för att inte som du säger se större ut. Kul att du hittade en tillslut även om det var där du minst anade=)



Vilka otroligt snygga hus du kikat på. Älskar också att gå runt och spana på hus. Åkte en sväng med syrran idag och kollade på hus=)



Stor Kram M

2009-06-21 @ 20:43:59
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Åh syster yster!!

Du skulle ju köpt en till mig me :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0