Personligt

Underbart väder



Sommarfin är jag idag i nya klänningen.

Underbart väder har det verkligen varit idag. Jag skulle egentligen haft semaster hela denna veckan men har jobbat idag och skall jobba en stund imorgon också för att klara en deadline. Då väderleksrapporterna säger att det skall vara fint väder hela veckan så gör det inte mig något att jobba. Så nu hoppas jag verkligen att det stämmer.



Så här sken solen när jag kom hem i eftermiddag så jag tog genast min bok och drog ut i trädgården. Underbart är det att vi har en stor trädgård som tillhör vårt hus/bostadsrättsförening där man kan grilla, ligga i solen, spela kubb och njuta av det fina vädret.



Nu skall jag packa resväskan för jag kör neråt blekinge direkt efter jobbet imorgon. Blir nog mycket sommarkläder då jag är helt inställd på att det blir fint väder hela veckan. Åh hoppas hoppas...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken jättefin klänning du har hittat! Kanske den kan passa mej också? Kan du ta med dej kortet på dej och Carl som vi skulle få när du kör hem i morgon. Lägg det t.ex.i en bok så det inte viks, men sånt begriper du ju själv. Kram Mamma!

2009-06-22 @ 20:25:27
Postat av: Madeleine

Åhhh vad fin du är i klänningen=) Är den från H&M? Vill minnas att jag sett den någonstans...



Hoppas att resan till Blekingen gick bra och att du får en skön vistelse där. Stor kram

2009-06-23 @ 19:25:44
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0