Personligt

Helgen



Denna helgen har carls föräldrar varit här och hälsat på oss. Väldigt trevligt har vi haft det trots att jag varit lite sjukling. Huvudvärk och lite feber men det har gått vägen ändå. Igår blev det melodifestivalen precis som resten av sverige och efter det tittade vi på gamla avsnitt av timeout. Det skrattades högt kan jag lova, så att man fick kramp i magen, timeout borde de köra igen, det är så bra!

Nu jobbar carl och "päronen" (Carls föräldrar) har satt sig i bilen och styrt kosan neråt ronneby igen. Där förressten Gert Fylking och Robban Aschberg just nu håller hus och tar en paus i resan genom sverige till fots. Jag skall lägga mig och vila en stund nu och försöka återfå energin så att jag kan ta en riktigt storstädning av lägenheten senare idag. Det är dammråttor, katthår, smuts och annat skit i varje hörn känns det som. Här måste något göras. Hoppas Smilla och Chili kan ge mig ett hjälpande handtag (inte bara smutsa ner somde båda två är väldigt bra på ;).

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaså, du tror att katterna kan hjälpa till med städningen men det är precis tvärtom, iallafall i det här huset. Det otacksammaste som finns är att städa, det är typ rent o snyggt högst en dag eller två sen är det katthår, damm, grus m.m. överallt igen. Skönt att läsa att du kryat på dej. Kram mamma!

2009-03-15 @ 13:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0