Personligt

J*vla kamera



Min kamera är verkligen en liten s-k-i-t sak ibland. Blir så frustrerad när bilderna som man tar int blir bra. Tror det är dags att köpa en ny snart. Ännu en kväll ensam då både sambon och vännerna flytt fältet. Carl är fortfarande i Sundsvall med jobbet och flera av "tjejerna" är på semester, avis på Caroline som är i Thailand och Karolina som får åka skidor denna vecka.
 
Saknar er very very mycket!



När man är ensam hemma får man lyxa till det med lite kvällsgottis framför tv:n.
I glaset finns det mitt favorit té, Masala chai från "Karls". Mumma för kroppen.

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Johanna o Theo

Hej hopp!

Tack så mycket =) Har du sett att bebisen är beräknad på din födelsedag =) Coolt

Ja jag tror jag kommer ångra mej om jag gör håret ljusare, men å andra sidan så vill man ju förändra lite ibland... ja vi får se hur det slutar! Allt bra med dej annars? Skön med lite semester antar jag =) Ha det så bra! Kram från oss

2009-03-12 @ 22:35:43
URL: http://www.dunsans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0