Personligt

Längtar till fredag



Bara måndag nu men längtar redan till fredag. Då blir det afterwork med tjejerna (och kanske någon grabb som vågar sig dit ;) ). Förutom det denna veckan blir det också födelsedagsfika hos Sophia, läkarbesök, löpning då vädret tilllåter och kanske lite cykelshopping.

Vill ha riktig vår nu så jag kan börja trampa till jobbet (jag vet att man kan göra det hela tiden men jag har inte styrka nog att göra det när det är kallt och grått ute, tyvärr ) jag är inte lika duktig som min fina Karolina som trampar sin cykel i ur och skur, oavsett tidpunkt, även om klockan är 04.30 en  söndagsmorgon, regnet hänger i luften och termometern visar -15 grader (!). Hon är en klippa hon, fina Karolina.

♥ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0