Personligt

Lata mig



Varför kan det va så svårt att bara vara ibland?
Vill inget annat än att bara ligga i soffan och lata mig, men får liksom lite dåligt samvete av det. Men så tänker jag att detta har jag ju gjort mig förtjänt utav, jag har jobbat som en tok och har därför nu tagit ut semester. Då skall man lata sig. Sen tänker jag att jag borde träffa någon nu när jag är här "hemma" i blekinge. Men alla jobbar eller är upptagna med annat just nu så då återstår det ju bar för mig att umgås med mig själv, och göra det jag precis själv vill, med anara ord lata mig. I

allafall en stund till för sen skall jag möta upp Lena på stan och handla massa gott till kvällens tjejmiddag :)

♥ Rebecka


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej gumman!

Hoppas att du har det bra med familjen=)



Jag är också jättedålig på att bara vara och unna mig en dag på soffan. Dumt att man inte kan unna sig sådant. Jag blir bara rastlös...



Du får ratta upp bilen till Örebro någongång så får vi ta en soft dag och bara sitta på en stol..haha



Sköt om dig. KRAAM

2009-03-28 @ 22:04:43
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0