Personligt

Ledig idag


Acne hex new black som jag skall kolla in idag

Hade jag helt glömt bort. Tur att Louise påminde mig igår annars hade jag glatt styrt mot jobbet idag, men nu väntar istället en underbart härlig ledig dag. Har haft sovmorgon med älsklingen, ätit lång frukost, gått en promenad och skall nu hoppa in i duschen. Efter det blir det sen lunch med carl på stan och lite shopping. Skall försöka hitta ett par nya svarta jeans (har spanat på acnes hemsida och hittat ett par jag kan tänka mig, håller tummarna för att de är lika snygga på som på bild), vill ha en löpartröja/jacka och ev kolla in nya sneakers för nu är våren här vilket innebär massor med prommisar och utomhusaktivitet :)

Me like

Hörs senare, förhoppningsvis med bilder på nya godsaker som får följa med mig hem ;)

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0