Personligt

Semester

God morgon.

Sovit gott, drömt massor och vaknade vid halv nio, utvilad. det här med semester är et fint påhitt!

igår hälsade jag på Ellen och lilleman William (han var sjuk så vi var en runda hos doktorn :( ) sen blev det god middag med lax, sockerärtor och limesås och till det självklart våfflor. Så smarrigt!

Idag väntar en ganska lugn dag till en början, systeryster jobbar så jag skall läsa ur min bok som jag aldrig annars får tid till.Nu skall jag ta mig tid. Sen hälsa på Wille (carls systerson), äta middag med en tjejkompis och slutligen gå på modevisning här i stan. Carls lillasyster går "mannekäng" så då vill man gärna titta.

Tyvärr har jag inte min usb-sladd tillö kameran med mig hit och syrrans dator kan inte ta mitt minneskort så alla bilder jag tagit får snällt vänta med att bli publicerade tills jag kommer hem.

Nu kurrar magen, frukost!

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0