Personligt

id.bare minerals sminket



Många som frågat om jag är nöjd med mitt startkit från id.bare minerals som jag köpte för lite sen. Jag hade gärna velat visa lite bilder på före och efter men jag har inte haft någon tid och min kamera har inte fungerat förräns nu.

så dessa bilder får ni ta del av så länge.

Jag kan säga det att jag är väldigt nöjd med sminket. det jag använder är två olika foundations för att få rätt färg. Sedan efter det en mörkare nyans på kinder och andra ställen i ansiktet som gör att man ser sådär lite natuligt solbränd ut (inte sommarsolbränd då utan bara lite friskare helt enkelt). Jag avsluat sedan med mineral veil som är ett löspuder som gör att man inte blir glansig under dagen.








Det jag gillar är att mineralsminket verkligen håller vad det lovar. Man ser mer natulig ut än med vanlig foundation. det är ju bra men jag måste erkänna att jag ibland inte vill se helt natulig ut. låter kanske konstigt men t.ex. när man vill var lite mer sminkad vid utgång så anser jag fortfarande att en vanlig foundation gör mig som snyggast då den "täcker" mer än mineral smink.

Jag köpte mitt startkit hos makeupdesignbysara.blogg.se och hon har riktigt bra priser.

Skriver mer då jag använt sminket lite mer.

R

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack snälla för att du tog dig tid att svara! Och jag kommer garanterat titta in igen, jag gör det så gott som dagligen :) Hoppas du får en trevlig helg!

2009-11-13 @ 23:36:53
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0