Personligt

Partaj


Blev bara en enda bild tagen igår... This is it.

Gårdagens partaj blev lyckat.

Vi åt gott, skrattade och sjöng tillsammans. temat på personalfesten var körslaget så alla funktioner fick framföra vars ett bidrag. Vi sjöng "sjörövar Fabbe" och var utklädda till pirater. Gick väl sådär då musiken hackade lite och vi inte är de bästa sångarna. Men skoj hade vi.

Sedan hade jag och mina tjejer ett eget bidrag. Louise som vi hade möhippa för förra helgen fick i uppdrag att sjunga en omskriven version av Carolas främling iklädd samma gula "sparkdräkt" som på möhippan. Det gick kanon och riktigt riktigt roligt var det. Louise sjöng som bara den och vi andra körade bakom henne.

Vi dansade väldigt mycket så idag har jag faktiskt träningsvärk i mina lår (!?) snacka om otränad man är då. Men jag och en grabb buggade och då gick det undan kan jag säga, trots min 10 cm klackar...

Nu blir det "dagen efter partaj mat", kebab.

Smarrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0