Personligt

De finaste


Karolina



Caroline


De här två är de finaste bland de fina!

De är sådana vänner som man blir glad av att träffa, skratta tillsammans med
 och som man kan sitta och prata med i timmar.

De hjälper en på vägen och styr in en på rätt spår om man skulle ta en avstickare någonstans.

De är sådana vänner som finns där de dagar då allt går min väg, likväl som de dagar jag tvivlar och önskar att jag vore någon annanstans... 

De ger mig kraft, energi och framförallt mod.

De här tjejerna äger en speciell plats i mitt hjärta
finns inget jag inte skulle göra för dessa underbara.

De är de finaste.

Love you girls!

R




Kommentarer
Postat av: Karro

Vilka fina ord vännen, de värmer hela mig!

DU har en självklar plats i mitt hjärta!



Stora Kramen Karro

2009-10-29 @ 17:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0