Personligt

Indisk äppelpaj...äähh?



Bakar nästan aldrig något men så idag tänkte jag mysa till det med lite hemmagjord äppelkaka.

Den blev jätte fin men efter att jag hade kryddat den med (vad jag trodde var) kanel tycker jag att det doftar lite små konstigt. Jag luktar då på kryddburken och inser att jag precis har hällt massor utav indisk kycklingkrydda på pajen istället för kanel...

Fasen j*vla S-K-I-T !!!!

Så gjorde det ända rätta och hällde på massor utav kanel och serverade med riktigt mycket vanligsås.

Det smakade ok, men kanske lite starkt ;)

(Carro nästa gång får du hjälpa mig...)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha.. smaskigt :-)

2009-10-26 @ 09:41:18
URL: http://rockfellamama.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Vad skönt att höra att fler gör såna misstag. När jag var ung så gjorde jag hemmalagade köttbullar och kryddade med vad jag trodde var vitpeppar. Men din pappa tyckte de smakade konstigt (och jag med) och då kom vi på att jag istället kryddat smeten med just kanel. Kram Mamma!

2009-10-26 @ 21:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0