Personligt

Klubbkväll



Igår var det klubbkväll på makeupstore för att presentera höstens look Czarinna.
 
Färgerna i serien är hämtade från Kremls lekfulla kupoler samt det otroliga färgspektra de
lyxiga Fabergé äggens ädelstenar har.

Man fick ta med sig två vänner så jag tog självklart med mig Carro och Karro. Det bjöds på vin och chokladpraliner medans man fick mingla runt balnd alla härliga produkter i butiken.

Vi fick alla tre med oss något hem därifrån. Föga förvånande ellerhur.

I min påse hamnade

Tri brow color (används för att få en naturlig färg på brynen då paletten består va tre olika nyanser av brunt)
Microshadow "money talks" (ögonskugga i mörkbeige med lite lite glitter i)
Rouge "Oh so fresh" (väldigt naturlig rouge med lite glitter i för lyster)
Wonderblush "goodess" (en högpigmenterad mineralrouge i ljus rosa som ger mycket lyster)

Sen hade vi lite bråttom så jag glömde köpa det viktigaste, en hightechlighter "platina" som man med fördel kan använda som primer innan man lägger på ögonskugga så fäster det bättre och färgerna kommer fram tydligare.
Men den får jag ta en annan gång, lite synd bara då man har 20 % rabatt på klubbkvällarna.

Då jag handlade så mycket så fick jag en microshadow alldeles gratis också.

Sånt gillar vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0