Personligt

Nu är det höst, då åker sjalen på!



Dagens Rebecka. Tycker jag är ovanligt söt idag. Får man säga så, ja jo det kan man nog, här skriver jag ju precis vad jag vill ;)



Gillar kombon av färgerna idag:)



Trött Rebecka strax innan sju i söndags morse. Uppe med tuppen en söndag, det är inte rätt de. Söndag är en vilodag men klart man ställer upp när alla vill besöka vårt snygga varuhus.



Nu är det riktigt ruggigt ute om dagarna. Jag är en sådan person som lätt fryser så för att värma mig lite brukar jag använda en stor sjal.

Denna rutgia är en favorit just nu. Köpte jag på Monki i våras.

Like it a lot som ni ser ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är inte ovanligt att du är söt, det är du nästan jämt. Lägenheten i Sälen är bokad till v.11 så skriv in det i planeringskalendern. Vad kul att ni fick vara med i TV. Kram mamma!

2009-10-13 @ 21:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0