Personligt

This is me



Riktigt nöjd med min makeup igår. Ljusa läppar, lite rosiga kinder och mörka ögon i svart och brunt, super fint enligt mig. Håret är dessutom nyfärgat och det blev precis så som jag hade tänkt mig :)



Kvällens outfit blev nya puderrosa blusen, svart kjol med hög midja och svarta pumps. Testade en ny fisyr också kvällen till ära. Använde plattången för att få håret att lägga sig bakåt och sprayade för stadga. Enkelt, snyggt och kanon för en utekväll. (Carl tyckte dock att det var en 80-tals frisyr men sa att jag var riktigt fin ändå...)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, makeupen blev verkligen lyckad! Håret med.



Ha ha! Jag har också sett den där blusen i skyltfönstret och fastnade för den direkt, ska nog gå dit för att prova den idag! Tycker den är jättesnygg!

2009-10-19 @ 16:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0