Personligt

Underbara helg!



Helgen har hittills varit riktigt  bra. Sovmorgon, smarrig frukost och shopping på stan med Caroline har denna lördag såhär långt bjudit på. Vi var på jakt efter en fin klänning till Caroline som hon skall ha på en kompis bröllop i dec och till bådas stora glädje så fann vi den till slut. En fin korallrosa cocktailklänning ifrån Vila satt som en "smäck" på finaste Caroline :)

Jag kom inte tomhänt hem jag heller, inte trodde ni väl det  ;)
Är inne i någon form av shoppingmani just nu och det är riktigt roligt. Hittar fina saker till höger och vänster och då måste man passa på för sedan kan det gå länge utan att man hittar något. (har jag hört iallafall, kanske inte riktigt hänt mig någon gång än...)

Idag blev det iallafall en snygg lite längre svart kavaj från MQ och en puderrosa blus från BIKBOK (se bilden). Blusen såg jag i ett skyltfönster för några dagar sedan och blev helt kär. Där hade de matchat den till en svart kjol med hög midja vilket var riktigt snyggt. Annars tänker jag ha den under min nya kavaj eller bara som den är till jeans/byxor med kanske ett snyggt skärp i midjan. Möjliheterna är oändliga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0