Personligt

Ledig dag!




Idag är jag ledig och det är jätte skönt. Hade tänkt att unna mig en lång sovmorgon då jag jobar resten av veckan men det tyckte inte min kära familj. Katterna har haft lektime sedan fem tiden i morse och väckt mig sådär 5- gånger. Sedan så kunde ju inte Carl vara tyst när han skulle stiga upp ( vad är det med grabbar som inte kan förstå att de någon gång måste klara sig själva) och ville fråga en massa saker. Arg som ett bi steg jag upp och min efterlängtade sovmorgon var som bortblåst :(

Men det positiva är ju ändå att jag har hunnit med en hel del redan (såsom lite plock, smarrig frukost och rensat i några köksskåp) och skall snart ut på stan och göra lite ärenden.

Blir även lunch med Carl (får hoppas att han förstår att han har lite att kompensera mig för och bjuder) och lite träning på eftermiddagen har jag tänkt.

Så där har ni min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0