Personligt

Lite försenat



Lite försenad dagens från igår. Då körde jag på håret uppsatt i en slarvig knut för jag hade planerat att köra järnet på jobbet och då kan man inte ha håret utsläppt (i vägen och på tok för varmt).

Elva timmar senare var jag tillbaka hemma i hallen, betydligt tröttare, rätt så ofräsh men med ett leende på läpparna för gud så effektiv jag varit. Hann fixa med så mycket ute i varuhuset och resultatet blev så bra.

Då det var så fantastiskt fint väder igår så blev jag inte långvarig hemma utan kvällen spenderades på stora torget. Middag och massa prat med finaste tjejerna Karolina & Caroline

Summa  summarum. Tisdagen var en härlig dag

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg blogg.

2009-09-02 @ 23:26:06
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Postat av: Sofia

Får du avslöja när julsortimentet kommer till IKEA? Jag är juloman av stora mått och räknar redan dagarna ;)

2009-09-03 @ 09:08:18
Postat av: Rebecka

Sofia: Kul att du gillar julen!

Julsotimentet kommer till IKEA Linköping i början av okt och det ser ut så i stort sett överallt med lite undantag.

2009-09-03 @ 20:19:08
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack för svar! Det blir till att spana in det då :)

2009-09-04 @ 09:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0