Personligt

Lite förvånad, men gu så bra!



Lite nytt från MakeUpStore som fick följa me hem idag.

Hemma igen nu efter en liten tur på stan. Skrev ju tidigare att jag börat läsa lite makeup bloggar och min favorit www.micromiss.blogg.se kan jag verkligen rekommendera er sminkintresserade tjejer att läsa. Tjejen som skriver jobbar på makeupstore och är så duktig och tar så fina bilder på dagens makeup.

Så gissa om jag blev förvånad när jag klev in på Makeupstore här i Linköping och såg vem som stod bakom disken, Linda tjejen som driver bloggen!

Att jag inte sett henne där tidigare. Men nu blir det nog lite tätare besök där för hon inspirerar en verkligen till att båda sminka sig på olika sätt och med olika färger. Sen är hon så otroligt duktig och ger en bra tips.

idag blev det en ny rouge "Sugarpink" och en gröngrå ögonskugga ""Khaki gold" samt en stor och riktigt bra (enligt Linda) ögonskuggsborste. Hon berättade att jag som har blå ögon passar väldigt bra i gröna nyanser som ögonskugga. Hon skriver jätte mycket om sådant och annat bra att veta om smink på sin blogg så läsa den!


Kommentarer
Postat av: Livet hemma hos Linda

Har också varit inne på hennes blogg ett par gånger och hon kan det där med sminkning. Vad kul att stötapå henne i butiken.



Det är så kul när de hjälper till och ger lite tips på vad man kan använda för färger osv. Så skulle det vara överallt..



Hoppas du får en fin fredagskväll

Kramar

2009-09-04 @ 19:04:56
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Kikade in i den bloggen och det var superfina bilder. Kul att du sprang på henne i butiken också:)



Jag har varit på två sminkningar på MUS och det är

roligt att få tips och idéer. Nästan sugen på att

boka in en snart igen då det var ett år sedan sist.



Du var ju jätte fint sminkad på bilden nedan. Man

önskar att man tog sig tid till att fixa och trixa

med skuggor lite oftare. Men det blir oftast det

gamla vanliga.



Ikväll blir det lugnt här hemma i min ensamhet. Usch

vad bitter jag låter men ibland är ensamheten

jobbig:(



Ha en mysig kväll med dina tjejer. KRAAAM

2009-09-05 @ 17:19:48
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0