Personligt

Lite fredagsfin :)




På fossingarna har jag mins favoriter från Scorett.

Dagens. Skall gå en sväng på stan nu, leta lite inspiration i små inredningsbutiker och köpa lite nytt smink.

Har börjat läsa flera jätte bra makeup bloggar och jag blir så sugen på att lära mig hur man skall sminka sig på rätt sätt. Nu slänger jag mest på lite här och där och hoppas att det skall se ok ut...

Men idag så la jag ner lite extra tid på sminket och jag blev så nöjd. Därför ville jag visa er hur fint det blev.



Hörs senare i eftermiddag. Ikväll blir det afterwork middag och drinks med tjejerna (jag är ju ledig men de går ju ändå) så det ser jag fram emot.

Vilken härlig fredag och lyckad start på helgen.

Ha de gott sötnötter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0