Personligt

Mitt sällskap denna veckan


Lilla Smilla.


Stora Chili.

Denna veckan är jag gräsänka då Carl är i Grekland och har det skönt i värmen. Han firar sin älskade mamma riktigt ordentligt för att hon nu är respektabla 50 år fyllda;)

Så här hemma håller Smilla och Chili mig sällskap. Chili är nu frisk och han är precis så gosig som han var innan han blev sjuk. Under sjukdomsperioden har han varit väldigt arg och reserverad mot oss men nu gosar vi som aldrig förr. I natt sov han på min arm och med sitt lilla huvud på min axel, så som han gjord enär han var lite kattunge.

Smilla däremot är väldigt fin att titta på  men inte alls lika kelig. Hon har världens finaste päls  som man får klappa med jämna mellanrum men ligga still är inte riktigt hennes grej;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0