Personligt

Välkommen härliga fredag (och helg)



Idag är jag ledig. Så härligt efter ett par intensiva dagar på jobbet denna veckan. igår blev det ett "massdodant pass" från 6 på morgonkvisten till kvart över sex på kvällen, phuu!

Så idag har jag unnat mig en ordentlig sovmorgon och steg ur sängen för knappt en timme sen. Har hunnit med en härlig dusch och lite allmänt fix. Nu blir det sen frukost på balkongen som fick en liten ansiktslyftning för ett oar dagar sedan i form av nya kuddar.

Hade svartvita kuddar där innan men nu blir det lite mera mönster och färg. Fint.


 




Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad fint det blev på balkongen! Blev verkligen inspirerad, så nu får jag också ta och göra det nu i helgen!

2009-09-04 @ 19:08:40
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Sara

Så fint :-)

2009-09-04 @ 20:00:25
URL: http://rockfellamama.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0