Personligt

Äntligen är den här! IKEA katalogen 2011


På mitt skrivbord ligger just nu denna goding. IKEA katalogen 2011.

Det är insidan som räknas!

Det är det som är huvudbudskapet i årets ikea katalog. Jag har fått ett alldeles eget ex idag på pressvisningen på jobbet men ni där hemma får snällt vänta tills den delas ut i brevlådan med start nästa vecka.

Jag har ännu inte öppnat min utan spar den till ett senare tillfälle då jag har lite mer tid. Tid för att riktigt njuta av varenda sida. Då jag tänker kura upp mig i soffan, tända lite ljus och inspireras :)

Något jag däremot redan vet utan att ha öppnat katalogen är att den innehåller massor med nyheter och flera populära produkter som har fått ett "Nytt lägre pris".

Har sänkt massor med produkter idag inför katalogsläppet och det gillar vi alltid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0