Personligt

Fikadate med vänner


Tog denna bild igårkväll då jag mumsade på plättar med glass och blåbärssylt. För att fira att det var måndag;)


Ikväll kommer några vänner hit på lite fikadate. Har gjort äppelpaj och köpt lite god glass som jag hoppas skall falla tjejerna i smaken. Glassen kommer med all säkerhet att göra det då den är köpt i affären men äppelkakan har jag inte samma tilltro till...
Är ingen fantast när det kommer till bakverk. Hade tänkt att göra en smulpaj som jag vet att jag klarar av men så hade jag inga havregryn hemma så det fick bli en vanlig pajbotten fylld med äppel, kanel och socker.

Till det blir det nog lite té och tända ljus då det är lite regnrusk här och hösten gör sig lite påmind.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0