Personligt

Sovmorgon, frukost och så lite mer målning



Idag skall jag inte in till jobbet förrän vid halv tolv så denna toresdag blev det sovmorgon. Har efter det hunnit med en del målning av lister, element och fönster samt en god frukost.

Frukost är den bästa måltiden tycker jag. Då njuter jag verkligen. eller de som känner mig vet att jag njuter av precis alla måltider. Älskar mat!

Gör min egen musli som är så fantastiskt god och som jag sedan äter med filmjölk. 3% filmjölk är den bästa, ingen lightvariant här inte, gott skall det va! Så äter jag nästan alltid det med en tesked också. Jätte konstigt kanske men då räcker det ju så mycket längre...

Nu skall jag fixa undan det sista här och snart bege mig iväg till jobbet.

Ha en fantastiskt bra torsdag!


Kommentarer
Postat av: Tina

Älskar också mat och speciellt frukost :-)

Hemmagjord musli låter super-gott. Vad har du i den?

Ha en bra dag!

Kram

2010-08-26 @ 11:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0