Personligt

Tillbaka till verkligheten



Så var denna sommarens semester slut. Är tillbaka i Linköping och redo för första jobbdagen.
Känns helt ok då jag har haft en helt fantastisk semester. Första semestern på 8,5 år som Carl och jag har alla veckor tillsammans. Vilket har varit helt underbart. Nu är han tillbaka i Stockholm och jag här hemma.

Men börjar första jobbveckan lite lagom då jag bara jobbar mån-tors sedan åker jag och en vän ner till Öland igen på tors eftermiddag. Hela gänget är fortfarande kvar där nere så det skall bli härligt. Hoppas på sol så att man verkligen kan njuta av stranden och det fina så som det är tänkt.

Än är inte sommaren slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0