Personligt

På min önskelista denna julen

På min önskelista denna julen finns bl a följande saker...


Mineralfoundation från i.d i medium beige

Värmespolar från Babyliss


Finaste kristalllampan från MIO



Mera porslin från Mateus


Benvärmare som sträcker sig upp över låren som man kan ha utanpå sina byxor.



Läppstiftet "Bare" från Make up store



skor från Vagabond



Stora äkta sötvattenspärl örhängen


Så där ja. Det var lite på min önskelista detta året. Sedan hoppas jag ändå att tomten kommer med överraskningar till mig, för jag tror att jag har varit rätt snäll?!

Nu tänker jag kolla in ett gossipgirl avsnitt här i sängen innan det är dags för att släcka lampan.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0