Personligt

Fabulosooo torsdag!


Fina vita tulpaner piggar upp ett kallt och mörkt vinter hem.

Godkväll kära läsare!
Hoppas ni har haft en alldeles underbar torsdag, eller iallafall en ok sådan. Jag har hittills haft en mycket bra dag. Jätte roligt på jobbet (som vanligt får jag nog säga) och ett grymt träningspass efteråt:) Jag sprang som bara den på bandet idag och pressade verkligen mig själv till nya nivåer. Härligt det är att se att konditionen redan har blivit märkbart bättre än för tre veckor sedan. älskar att springa och vill inget hellre än att det skall bli vår snart så att jag kan få springa ute. jag vet at man kanÄspringa ute nu men det klarar inte riktigt jag i denna kylan, var ju -14 grader imorse, buurr!

Nu har vi precis ätit kvällmat iform av tonfiskröra, riktigt riktigt gott var det. Snart väntar en "Wallander film", som jag alltid brukar tycka om.

happy Torsdag på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kanske ska följa med och springa tjejmilen i höst? Kram och god natt! Mamma

2010-02-12 @ 22:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0