Personligt

Härligt


Härliga bilder som jag tog på min cykeltur hem från jobbet igår. Om det tänker vara sådant här väder så kan jag absolut tänak mig att cykla varje dag:)

Måndag vecka 7 2010. Kan ibland inte förstå var tiden tar vägen. Känns som om det var nyår nyss. 2010 har börjat på ett riktigt härligt vis. Som jag skrev i början på året så känns det som om 2010 kommer att bli ett magiskt år.

Idag var jag uppe med tuppen igen vid fem och gav mig iväg till jobbet en stund senare. Nu går vi in i sista veckan på det ombyggnadsprojekt som jag jobbat  med de senaste sju veckorna. Mycket fint har vi åstakommit hittills och mer skall det bli innnan veckan är slut. Kommer sakna mina kära kollegor som jag haft glädjen att arbeta väldigt nära under denna tid.
Så mycket som jag har skrattat skall en människa vara tacksam för om man hinner med under hela sitt liv;)

Nu får vi besök här hemma av fina grabbarn Rasmus och Calle hemma från Ronneby :)

Kanon start på denna vecka med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0