Personligt

Go kväll!


fina tulpaner som vi fick av mina föräldrar när de besökte oss. I stora mateusskålen ligger lite avklippta konstgjorda tulpaner i ljust rosa.

Måndag igen. Jag tycker att veckorna springer iväg i rasande tempo just nu. Man brukar ju säga att januari skall vara en mörk och trist månad men så tycker jag inte är fallet detta år.

Min sambo är inne i en massiv pluggperiod just nu så hans sällskap får jag tyvärr oftast avnjuta på avstånd. Men inte så värst långt då han mestadels sitter ute i köket med näsan i böckerna. Jag är glad att han är hemma!

På onsdag och torsdag blir jag dock gräsänka då det var dags för en tripp till huvudstaden igen. Kanske skall boka in en egen tripp dit snart. Jag har ju shoppingförbud nu så det får ju bli efter det isåfall. Då har jag ju något att se fram emot och kämpa för;)






Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fint med lite våriga tulpaner. Här ska det bli -12 imorgon igen...



Vad är det din sambo pluggar? Jag hade fått för mig att han jobbade.



Du får komma till Örebro igen och hälsa på annars, dock utan Zarabutiken...haha



KRAAM

2010-01-25 @ 22:11:26
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det var ju klokt av dej med ett litet shoppingförbud, eller är det C som satt stopp? Kanske är det era garderobeer som börjar bågna? Det behövs nog för många att hålla sig borta från affärerna då och då, särskilt för er som bor i stan med ett frestande utbud mitt framför näsan. Kram mitt hjärta! Mamma

2010-01-26 @ 18:53:12
Postat av: Bettan

Hej, vill INTE på nåt sätt skrämma dig, men jag tycker att det är dumt att du skriver i bloggen (som vem som helst i hela världen kan läsa - och du har ingen aning om vilka som läser den) när du kommer att vara ensam hemma. Du är absolut inte ensam om att skriva så, det skrivs både här och där och jag tycker det är så dumt! Ville bara göra dig uppmärksam på detta./Bettan

2010-01-28 @ 16:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0