Personligt

Nya sängkläder


bild från sköna hem

idag är jag ledig. Är så otroligt skönt då jag varit väldigt trött denna första jobbveckan. Det tar på lrafterna att gå upp vid fem på morgonen...

Men idag sov jag så länge min kropp behövde, ingen klocka ställd utan vaknade av mig själv vid halv tolv.
Då får man lite dåligt samvete att man sovit bort halva dagen men behöver man dte så behöver man.

Sedan dess har vi dock varit väldigt effektiva här hemma. tvätt, städ, smarrig frukost och en välbehövlig dusch av både mig själv och lilla Smilla. Så nu är vi redo att ta tag i den här dagen på riktigt. Skall ut en sväng i kylan och köpa nya sängkläder.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad skönt att sova tills man vaknar...dock vaknar jag alltid kl 7 då:( Har svårt för att sova länge på morgonen och får oftast panik efter kl 9...haha



Fin tröja du köpte på Peak:)



KRAAM

2010-01-08 @ 22:03:43
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0