Personligt

"Snickarbrud"


så här snygg och glad var jag idag vid kvart i sex. Redo att ta tag i fredagen.

Ja så här snygg är jag numera på jobbet. Vi jobbar med en större ombyggnad av vår "saluhall" under åtta veckor så då gäller det att ha rätt kläder. Underlättar väldigt då man far upp och ner på stegar, kryper på golvet och snickarbyxor är helt underbara med alla dess fickor för en annan som rör sig hel tiden.

Nu har jag sjunkt ner i soffan här hemma och orkar knapt hålla ögonen öppna längre. det tar på krafterna att gå upp tidigt och samtidigt vara väldigt aktiv hela dagen. Men nu väntar en ledig helg som jag hoppas blir lång så jag hinner komma ikapp lite med min energi. 

Ikväll kör jag solo här hemma då C skall dricka lite öl med grabbarna. vilket inte gör mig något alls då jag verkligen ser fram emot en lugn kväll i soffan...med lite gott snacks iform av kryddig salami, parmaskinka och nötter (mitt nya favoritgodis). till det kan det nog bli ett litet glas rött;)

Kram på er!

Rebecka

 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad söt du är i snickarbyxorna! Vi ses imorgon gumman. God natt! Mamma

2010-01-15 @ 23:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0