Personligt

Träning


Smoothie passar utmärkt efter ett tränngspass. idag blev det en blandning av egenplockade blåbär,apelsin och kiwi. Sedan tillsätter jag nästan alltid naturell- och vaniljyoghurt 3%.

Ikväll drog Caroline med mig till Friskis & Svettis där vi avverkade ett intensiv spinningpass.
Inte helt enkelt att starta med ett intensiv pass när man har haft träningsuppehåll i ungefär en månad och varit en riktig latmask. Men det gick!

Antar att min grundkonditionen kanske är helt ok ändå.

Nu har vi iallafall lovat varandra att komma igång med träningen igen.

Så nu blir det andra bullar framöver.
Inga drastiska förändringar dock.
Bara mer träning och mindre horisontalt läge i soffan;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där med egenplockade blåbär, är det riktigt sant eller? Men du har kanske bär kvar sen sommaren-08? Kram mitt gull!

2010-01-11 @ 22:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0