Personligt

Trötter


Super sköna pyjamasbyxor är perfekta att mysa runt hemma i.


Andra dagen i rad som jag går upp klockan fem på morgonen. Vi har startat en ny större ombyggnad på jobbet som jag är en del av så nu i kommande nio veckor kommer jag att börja jobba vid sex varje dag. Själva projketet är super roligt men det tar några dagar för kroppen att vänja sig vid så här tidiga mornar igen efter lång ledighet...

Därför tänkte jag ta en tupplur nu på soffan. har hoppat i pojkvännens nya pyjamasbyxor som är så sköna. Kanske måste köpa mig ett eget par.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Oj vad tidigt att börja 6 varje morgon. Slutar du skaplig tid då?

Måste verkligen besöka ditt Ikea inom en snar framtid.



Ja att Zara stängde var väldigt trist:( har hört rykten om det rätt länge och sen nu bara pang, bom så slog dom igen....Jaja, får man åka till Sthlm istället:)



KRAAM

2010-01-05 @ 20:44:03
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0