Personligt

Välkommen Fina fredag



Fredag idag. God förmiddag på er. Idag är jag ledig och tog en härlig sovmorgon till halv tio, underbart skönt.

har precis ätit en liten mit mat och skall snart bege mig till träningen. Blir spinning idag med Caroline :)

Efter det skall jag göra lite ärenden på stan och så har vi awesome plans for the evening.

Det blir lite fördrinks hos en kompis till C, sedan Tapas på en väldigt populär här i stan (som nästan alltid är fullbokad så vi var ut i god tid med vår bokning för några veckor sedan). efter det är sannorlikheten väldigt stor att det blir utgång.

Med andra ord en väldigt, väldigt härlig fredag har jag framför mig:)

...och efter det, LEDIG helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0