Personligt

26 år, lite äldre, lite snyggare och framförallt lite lyckligare!

Fyllde 26 år i onsdags, den 2:e juni. Så nu är jag vuxen på riktigt;) var krasslig så min födelsedag spenderades mestadels i sängen & på soffan. Borde vara förbjudet att vara sjuk på sin födelsedag! Men nu är jag frisk igen och har förflyttat mig upp till Sthlm för att spendera några lediga dagar tillsammans med min käresta:) igår var vi ute och åt på ett italienskt ställe på Östermalm och avslutade kvällen med lite gott i glasen på grodan. Blev dock Cola för min del då man kanske inte skall chocka kroppen med alkohol direkt efter några dagars sjukdom... Just nu ligger jag på en klippa ute i aspudden och njuter för fullt av solens härliga strålar. Inte lika varmt idag men ack så skönt att sommaren äntligen visar sig från sin bästa sida. Carl jobbar idag men ikväll har jag önskat thaimat och en gosig pojkvän så det hoppas jag skall gå i uppfyllelse;) Stor kram till er alla och tack för alla gratulationer på min födelsedag! Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0