Personligt

De går bra nu...;)

Lite hektiska dagar just nu.

Examen i måndags gick bra, väldigt nervösa var vi (jag och mina kurskamrater) men efter diverse presentationer och utfrågningar så blev vi belönade med både presenter och fina tal. På kvällen firade vi med champange, 2-rätters middag och lite rödvin. Senare blev det även en stor, super smarrig strawberry daquiri för min del.

Jag vill tack er för ert stöd, ni var med mig under dagen och det hjälpte nog mig att klara uppgifterna.

Nu är jag glad att jag kan "checka" av ännu en punkt på att göra listan och snart, snart kunna börja leva lite normalt igen. Längtar till jul då vi får flytta in i vår fina nya lya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0