Personligt

Så var det klippt!

                                  

Har äntligen varit hos frisören idag och klippt av mig en rejäl bit av min väldigt slitna och tråkiga "kalufs". Men får väl säga att en "rejäl" bit enligt mig är ca 10 cm så jag har ju fortfarande långt hår men alla slitna och tråkiga strån är borta med vinden. Så härligt det är att dra fingrarna igenom ett nyttklippt hår som dessutom är rengjort och behandlat av härliga produkter.

Första gången jag klipper mig i Stockholm och jag hittade faktiskt en frisör direkt som jag blev väldigt nöjd med. Lyssnade på mig, gav tips och behandlade mitt hår med kärlek under en timme ungefär. Superhärligt var också att hon inte "kallpratade" för mycket utan lät mig ha en lugn och mysig stund med mig själv, senaste skvallertidningarna och en värmande kopp té.

Super nöjd är jag nu och känner mig genast lite mindre "vintertrist".

Sov gott kära ni!

Kommentarer
Postat av: Lynn

vad roligt att du blev nöjd. :) :) vart gick du någonstans?

2010-12-01 @ 09:13:25
Postat av: Rebecka

Ja jag är jätte nöjd. Så härligt med lite kortare hår och så friskt det känns. Väldig skillnad :)

Var på frisöcenter på rådmansgatan. Inget speciellt ställe sådär men en super duktig och trevlig frisör.



kram!

2010-12-01 @ 20:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0