Personligt

Working girl!

                               
                               Bild från i somras då jag var lite brunare kan man ju säga...

Första riktiga veckan på nya jobbet börjar lida mot sitt slut. Jag har haft fullt upp de senaste dagarna och alla nya intryck gör att jag inte riktigt haft ork att blogga särskilt mycket. Dessutom har vi examen på måndag i den chef/ledarskapsutbildning så jag gått senaste året inom IKEA. Det börjar bli lite fjärilar i magen inför denna stund men det skall såklart bli jätte roligt också. Skönt att kunna "bocka" av en grej på listan dock...

En annan grej som tar en del energi är att vi på söndag och måndag skall ah visning av vår lägenhet i Linköping. Det känns spännande men också liten klump i magen för att allt skall gå bra. Att det skall finnas någon härlig människa där ute som vill ta hand om vår skatt;)

Så efter måndag kan jag förhoppningsvis helt och hållet koncentrera mig på nya jobbet, nya stan och försöka hitta lite vänner här uppe som man kan förgylla vardagen med då man inte längre träffar sina "bästisar" varje dag,

För saknaden efter finaste tjejerna i Linköping börjar redan bli FÖR stor!

R


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!



jag såg precis bilderna av er fina lägenhet på Hemnet. Jag såg då att du hade satt upp ett tyg på väggen bakom tv:n. Hur har du gjort för att hänga upp det så "rakt" och fint? Funderar på att göra något liknande nämligen!



Tack!

2010-11-05 @ 11:49:58
Postat av: Yiyi [Fotoblogg]

Skulle du kunna rösta på min bild nr.9? Jättesnällt av dig isåfall! :)

http://fotografanton.blogg.se/2010/november/fototavling-rosta-1.html

2010-11-05 @ 18:21:17
URL: http://yumeiro.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Sofia, tyget som vi har bakom vår tv bänk har jag hängt upp med 2 st gardinstänger som sedan vilar på vars en liten spik i överkant på var sida.



Har du inte några gardinstänger över så funkar det med något annat i ungefär samma storlek och tyngd. Det viktiga är att man har något i underkant som tynger ner så att det hänger rakt.



Tyget har jag "fållat" så att det bara är att trä igenom stängerna.



Lycka till!

2010-11-05 @ 19:57:03
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack så hemskt mycket för svar :)

2010-11-09 @ 14:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0