Personligt

Compact living

Just nu består min tillfälliga garderob av en sänglåda från IKEA.

Skall spendera några dagar i Sthlm denna veckan på lite utbildning inför det nya jobbet. Känns jätte spännande att få möjligheten att arbeta på det största IKEA varuhuset i hela världen. I min värld är det stort, så stort. En dröm som går i uppfyllelse och som jag kommer kunna berätta många gånger om för mina barnbarn på äldre dar;) En del drömmer om jorden runt resor och storslagna bröllop, jag drömmer om IKEA...haha.
Har iallafall ordnat mig en liten tillfällig garderob här uppe i den lilla lägenhet som C delar med en kompis. Blev en sänglåda från IKEA som rymmer det mesta som jag kan tänkas behöva de närmaste dagarna. Kläder, smink, smycken, skor, underkläder, väska, tidningar, osv.
(får dock inte bo såhär för länge, då kan man ju börja tro att jag inte behöver mina stora garderober hemma....)
Nu skall vi ut på långprommis till Kungsholmen. Är med i en stegtävling på jobbet och tävlingsmänniskan inom mig skriker här efter en rätt slapp dag. Jag är dessutom lagledare för mitt lag så då måste man ju föregå med gott exempel;)
På återseende kära ni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort Grattis, riktigt roligt. Lycka till det fixar du galant =)

2010-10-03 @ 23:04:39
URL: http://www.franhustilllya.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej ! vad kul med nytt jobb. Vad är det du ska jobba med på personal ?

2010-10-04 @ 19:23:57
Postat av: Jenny

Kolla dessa!

http://www.bort.nu/visa_annons.php/viking_gummistovlar_8887.htm



Snygga!!!!

2010-10-04 @ 19:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0