Personligt

Home sweet home

                            
                             Skönt att sova i sin egen säng inatt. Men rätt romt utan både C och lilla Smillisen
                             som är kvar uppe i Sthlm och inte kommer förräns lördag.


Hemma i Linköping igen!
Tog tåget ner hit i eftermiddags och har sedan dess umgåtts med Karro, Carro och så lilla Ellen. Som jag har saknat dem. Blir alldeles tårögd då jag tänker på att jag snart skall flytta härifrån. Tur att det finns rätt bra kommunikationer mellan Linköping och Stockholm så att jag kan komma hit, ofta! Min biljet idag gick exempelvis inte på mer än 95 kr. Ibland är faktiskt SJ bra, men bara ibland...

Skall krypa ner i sängen nu, på tok för sent, men jag börjar inte förrän tio imorgon så jag behvöer inte upp så tidigt. Blir en heldag på jobbet, tio timmar för att vara exakt, och jag längtar! Vill träffa alla mina härliga kollegor och krama om dem allihopa och berätta för dem att jag kommer att sakna dem varendaste en. För de har under de senaste 5 åren varit en väldigt stor del av mitt liv, en väldigt rolig del.

Så god natt på er!

På återseende såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0